DESPRE MINE

Bună, Mirabela Alina mă numesc.
Sunt un liber profesionist pasionat de sport și alimentație sănătoasă. Iubesc animalele, apa, marea, soarele și tot ce e frumos. Pe acest blog îți voi prezenta rețete pe care le fac cu mare drag și eu, și îți voi prezenta și beneficiile aduse sănătății tale de acest tip de alimentație. Pasionată fiind și de sport, îți voi arăta și exercițiile mele zilnice. Te invit alături de mine în această minunată călătorie.

Sa va povestesc putin despre mine.Cei ce ma cunoasteti stiti ca nu am aratat asa ca acuma niciodata.Prin 2011 aveam 105,5kg la o inaltime de 1,57m.Atunci am ajuns la concluzia ca m-am saturat de kg astea in plus, mai ales ca au inceput sa apara si problemele de sanatate si dupa o lunga discutie cu propria mea persoana am trecut la treaba.
Am inceput cu dieta Dukan care era foarte la moda atunci.Trebuie sa-ti spun ca este o diete nesenatoasa si nu o recomand nimanui.Am tinut dieta cam 8 luni in care am slabit 45kg, dupa care am simtit ca ceva nu e in regula, balonari care nu mai treceau, stari de disconfort, nu ma simteam bine in pielea mea.Atunci am pus capat dietei, dar aveam o problema, nu vreau sa pun nici un gram inapoi, ce fac?
Am inceput sa caut pe net tot felul de articole, diete, alimente, cu care sa pot sa ma mentin.Am descoperit indicii glicemici, dieta Montignac si faina slabesti mancand a d-nei doctor Gabriela Man.Am inceput sa mananc si sa combin alimentele in functie de indicii glicemici.Nu am tinut dieta Montignac asa cum apare ea scrisa pe net niciodata, am inceput sa o adaptez la stilul meu de viata si la ceea ce imi place mie sa mananc.
Sport am facut din prima zi de dieta din 2011.Am inceput cu zumba care e super, parca nici nu faci sport ci curs de dans.Mie imi place sa dansez asa ca a fost super ok.In 2013 dupa ce am slabit si ma mentineam am inceput sa caut sa fac sport mai intens si pe o durata de timp mai scurta, zumba faceam 2-3 ore pe zi doar ca era prea mult si nu aveam timp.Asa am descoperit fitness-ul si pe Zuzka Light.Am inceput sa fac exercitiile ei si am scurtat timpul de sport la maxim o ora cu exercitiile de stretching cu tot.
Tot in 2013 prin cautarile mele pe net am gasit cartea Studiul China.Am cumparat-o si am citit-o.De atunci sunt vegana.
Deci momentan fac sport intens pentru a pune masa musculara(o sa va povestesc si de ce e buna masa musculara cand vrem sa slabim) si mananc vegan si sanatos.Si tu poti sa-ti creezi propriul stil de viata in functie de preferintele tale culinare si de timpul tau liber pornind de la aceste principii.
In consecinta, retetele pe care le postez pe acest blog vor fi adaptate pentru pastrarea greutatii corporale la un nivel optim.
Nu ve-ti gasi retete cu zahar de orice fel in compozitie. Zaharul il inlocuiesc cu fructoza extrasa din fructe in retetele care necesita dospire, zahar de mesteacan sau xilitol care nu se poate folosi in retete dospite deoarece impiedica dospirea, zahar din flori de nuca de cocos, sirop de agave, toate acestea avand un indice glicemic mic.
Cartofii i-am inlocuit cu cartofi mov sau cartofi dulci. Cerealele folosite de mine in retete sunt toate cereale integrale.
Faina este ori un premix special ”slabesti mancand” ori faina integrala de secara.
Daca ai probleme cu greutatea poti incerca retetele mele cu incredere.
Fac sport zilnic. Voi incerca pe viitor sa postez si filmulete cu exercitiile pe care le fac.
Asadar te astept pe blog cu retete postate periodic, sfaturi utile si exercitii fizice. Vino alaturi de mine in aceasta calatorie si nu uita, niciodata nu te da batut indiferent ce s-ar intampla. ​
Share