octombrie 2016

by

Tort curcubeu (raw)

​​Nucile si migdalele au beneficii de necontestat pentru sanatatea ta. Despre nuci ti-am mai povestit pe site, acum e randul migdalelor.Desi sunt mici, migdalele contin multe fibre si proteine, sunt o sursa importanta de fier, au un continut optim de calorii astfel pot fi consumate si in diete.Consumul regulat de migdale previne anemia si ajuta

Share
by

Chec cu nuci si fructe

Proprietatile nucilor:-nucile contin multe complexe de vitamina B (riboflavina, niacinul, thiaminul, acidul pantothenic, vitamina B6 si acid foliar);-nucile constituie o bogata sursa de minerale (mangan, cupru, potasiu, calciu, fier, magneziu, zinc si seleniu);-sunt o sursa foarte buna de vitamina E;-sunt extrem de bogate in acizi grasi monosaturati, precum este acidul oleic si o excelenta sursa

Share
by

Biscuiti umpluti cu crema de nuci

​ Aceasta este o reteta care necesita mai mult timp, dar e un desert sanatos si daca ai probleme de sanatate precum diabetul acesta e modul in care poti manca biscuiti umpluti fara remuscari sau urmari. Dupa cum ti-am mai spus am membri ai familiei care au aceasta boala asa ca sunt nevoita sa inventez

Share
by

Tiramisu raw la pahar

​Tiramisu clasic, este prajitura preferata a sotului meu. Pana acuma a mancat doar reteta clasica de tiramisu. Dupa ce a gustat prima lingurita din acest tiramisu primul lucru pe care la spus a fost ”ne faci si maine o portie ca e mai bun decat ce am mancat pana acuma”.Acelasi lucru l-am experimentat si cu

Share
by

Paella spaniola in varianta vegana

​Orezul integral are calitati nutritive net superioere orezului decorticat folosit in mod general de gospodine. Cele mai multe substante nutritive se gasesc in coaja care imbraca bobul de orez si care este inlaturata in urma prelucrarii industiale. Orezul decorticat, adica cel alb prelucrat industrial, nu contine vitamina B1, pe cind orezul integral contine complexul de

Share